Welkom .........

Fijn dat je bij mij langs komt, ga er voor zitten en geniet van alles wat ik jullie vertel...... en laat ook een reaktie achter......

maandag 30 januari 2012

Scrapbook voor Oma.

Afgelopen december werd Oma 75 jaar.
Als kado hebben wij toen met zn allen Oma en Opa een ticket kado gedaan voor Soldaat van Oranje.....
Ook werd er door mijn oudste zoon een prachtige taart in 3 verdiepeingen gemaakt voor Oma......




Van deze dagen heb ik een scrapbook gemaakt voor oma......zodat ze op haar gemak kan terugbladeren en kijken naar haar verjaardag en de musical middag.....en aan andere kan laten zien.......
afgelopen zaterdag heb ik het kado gegeven........

Met veel plezier laat ze het aan iedereen zien.....

1 opmerking:

  1. Leuk kado zeg! En die zoon van jou, die kan wel heeeele mooie taarten bakken. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen