Welkom .........

Fijn dat je bij mij langs komt, ga er voor zitten en geniet van alles wat ik jullie vertel...... en laat ook een reaktie achter......

maandag 2 januari 2012

Welkom in 2012

Het nieuwe jaar is begonnen..... de boel is weer opgeruimd en de wasmachine draaid overuren.....alles schoon het nieuwe jaar in.......
Terwijl mijn DH lekker een paar uur met de honden aan het wandelen is, zit ik heerlijk onspannen de blogs bij te lezen en ga ik nu van een UFO een AFO maken...... moet de helft van de bies nog aan de quilt zetten en dan is hij af en kan naar zijn nieuwe eigenaar.....
Het oud en nieuw was een reuze feest.....wij zijn heerlijk thuis gebleven, ook voor de honden, die nergens last van hebben gehad, en veel visite en jongelui over de vloer gehad.......
Het was dus reuze gezellig......
De buitenkachel branden om iedereen lekker warm te houden, en de grote vuurkorf stond aan de straat voor afval en gewoon hangen bij het vuur...... heerlijk een wijntje of biertje erbij en heel veel oliebollen en appelflappen naar binnen gewerkt en veel kletsen.......




Aan een ieder die dit leest, wil ik zeggen, wensen..... heel veel liefde, creatieviteit en geluk voor 2012......

En dat iedereen zijn dromen mogen uitkomen.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten